HTML

Útonjáró

Szűk két éve, hogy tudatosan próbálom járni az életem ösvényét, és hogy valóban haladni próbálok rajta, nem csak körbe-körbe járni. Sokat, nagyon sokat foglalkozok ezzel és időnként egészen jó gondolataim támadnak. Ezeket jegyzem itt fel, hátha Neked is segítségedre lehet a saját utadon.

Friss topikok

  • KáTéeS: Úgy látszik a világban is dúl a harc, hogy az 1-es vagy a 2-es típus a menőbb, jellemzőbb, vagy po... (2010.09.11. 13:37) SocialMedia
  • Rihárdó: Ja, igen, én sem fogalmaztam pontosan, valami ilyesmit akartam írni. Bár azért hozzáteszem, hogy... (2009.01.30. 13:41) Párkapcsolatok
  • KáTéeS: Örülök, hogy úgy érzed, segített! :) (2008.12.18. 19:42) Recept
  • Rihárdó: Hát igen, arra szükségem lenne, hogy jobban bízzak magamban, úgyhogy érdemes lenne kipróbálni.. (2008.12.17. 13:51) Érzelmek világa
  • Rihárdó: Tegnapelőtt elolvastam ezt a bejegyzést, és elgondolkodtam azon, hogy én - az antimaterialista sze... (2008.12.13. 18:57) Tárgyak

Bátorodom

2010.09.13. 19:51 KáTéeS

Megint részt veszek a Való Életben, többek közt ma elküldtem a jelentkezésemet egy álláshirdetésre. Kontroller, ismét, de jónak tűnik. Meglátjuk.

Ami miatt viszont főképp írok: ma, hogy mentem bótba, és volt időm kicsit befelé figyelni, észrevettem, hogy érzek magamban egyfajta belső biztonságot-bizonyosságot, amit korábban még sosem vettem észre. Bár hazudok, egyszer mintha lett volna, de már nem tudom mi maitt. Most pedig az van, hogy elhatároztam, hogy ok, akkor elmegyek melózni valamit, és tökre érzem azt az állapotot magamban, hogy DÖNTÖTTEM. Valahol nagyon belül, és tök fura (legalábbis nekem), hogy olyan, hogy eddig volt valami, most pedig valami egész más következik az életemben, de ez nem valószínű, vagy esetleg, vagy bármi, hanem TUTIBIZTOS. Jó érzés egyébként, nagyon :-)))

Asszem ez az, amikor egy másik vágányra teszem az életem, és a döntés nem a fejemben születik erről meg, hanem valahol nagyon belül, a lényemben, nem tudom hol, de VALÓSÁGOS! Egy belső valóság, ami sokkal magasabb rendű, mint amit a fizikai érzékszerveinkkel észlelhetünk, és olyan, ami abszolút biztonságot ad. Mert TUDOD, hogy így lesz, ez fog történni, kész, ez már el van döntve, le van zsírozva, kvázi bármit csinálsz, akkor is megtörténik. Na ez tetszik, de nagyon! :-) Csak azt nem tudom pontosan, mikor született ez meg bennem. Meg minek a hatására.

Bár utóbbira van egy sejtésem, borzasztó nagy harcot vívtam magamban az akarattal, a VASAKARATTAL, ami AKKORIS azt hajtja végre, amit eldöntött (a fejében), mert AZ LESZ ÉS KÉSZ. Írásban nem tudom átadni, de üvöltöztem itt egy sort Katinak, ahogy kiadtam magamból. És hogy rájöttem, hogy én ezt ANNYIRA GYŰLÖLÖM, hogy apró miszlikbe bírnék szaggatni bárkit és bármit, amin ezt tapasztalom. Asszem ez után tudott meghozódni bennem a fenti döntés. Lehet, hogy eztán ez gyakoribb lesz?

Az nagyon tetszene!! :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utonjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr282293717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása