HTML

Útonjáró

Szűk két éve, hogy tudatosan próbálom járni az életem ösvényét, és hogy valóban haladni próbálok rajta, nem csak körbe-körbe járni. Sokat, nagyon sokat foglalkozok ezzel és időnként egészen jó gondolataim támadnak. Ezeket jegyzem itt fel, hátha Neked is segítségedre lehet a saját utadon.

Friss topikok

  • KáTéeS: Úgy látszik a világban is dúl a harc, hogy az 1-es vagy a 2-es típus a menőbb, jellemzőbb, vagy po... (2010.09.11. 13:37) SocialMedia
  • Rihárdó: Ja, igen, én sem fogalmaztam pontosan, valami ilyesmit akartam írni. Bár azért hozzáteszem, hogy... (2009.01.30. 13:41) Párkapcsolatok
  • KáTéeS: Örülök, hogy úgy érzed, segített! :) (2008.12.18. 19:42) Recept
  • Rihárdó: Hát igen, arra szükségem lenne, hogy jobban bízzak magamban, úgyhogy érdemes lenne kipróbálni.. (2008.12.17. 13:51) Érzelmek világa
  • Rihárdó: Tegnapelőtt elolvastam ezt a bejegyzést, és elgondolkodtam azon, hogy én - az antimaterialista sze... (2008.12.13. 18:57) Tárgyak

Gyámoltalan

2010.04.27. 20:10 KáTéeS

Hát, eléggé gyászosra sikerült a napom, még ha nem is akarom nagyon megítélni :) Bár, ahogy vesszük, végül is biztos sokminden változott, csak má' megin' nem látom :)

Az viszont legalább letisztult, hogy a gyámoltalanságot képtelen vagyok elviselni. Sáros bakanccsal ugrálnék a torkán és fejszével verném szét a fejét. Pedig hát a leginkább elesett, leginkább gyámoltalan minőségem ami a leginkább szeretetéhes, akinek a legnagyobb szüksége lenne rá. Aki már elismerte, hogy gyenge, nem hazudik, nem vádaskodik, egyszerűen ott van, és kéri, hogy szeresd... Én meg lehetőleg belerúgok.

Még szerencse, hogy tájékozott vagyok, és tudom (olvastam), hogy a csillagok (bolygók) eléggé ezeknek a sebeknek a felszínre hozását támogatják. Nem jó, ez túl finom szó, igazából kikövetelik, odateszik, az arcodba b*sszák, aztán kezdj vele amit bírsz.

Tudom, egyszer hálás leszek ezért magamnak, hogy mindezen keresztülvertem mostani énemet, de azt inkább majd holnap, ha lehet, jó..?

Ja, és még a tegnapi folyós hasonlatot kibővítettem: amíg parttól-partig jég fedi a vizet, semmi gond, csorog szépen alatta... ha nincs jég, szintén megmarad a medrében. De amikor olvadni kezd, akkor van esélye a katasztrófának. Most ezzel vígasztalom magam. Előbb-utóbb csak elolvad minden jég és béke lesz...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utonjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr401957199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása