HTML

Útonjáró

Szűk két éve, hogy tudatosan próbálom járni az életem ösvényét, és hogy valóban haladni próbálok rajta, nem csak körbe-körbe járni. Sokat, nagyon sokat foglalkozok ezzel és időnként egészen jó gondolataim támadnak. Ezeket jegyzem itt fel, hátha Neked is segítségedre lehet a saját utadon.

Friss topikok

  • KáTéeS: Úgy látszik a világban is dúl a harc, hogy az 1-es vagy a 2-es típus a menőbb, jellemzőbb, vagy po... (2010.09.11. 13:37) SocialMedia
  • Rihárdó: Ja, igen, én sem fogalmaztam pontosan, valami ilyesmit akartam írni. Bár azért hozzáteszem, hogy... (2009.01.30. 13:41) Párkapcsolatok
  • KáTéeS: Örülök, hogy úgy érzed, segített! :) (2008.12.18. 19:42) Recept
  • Rihárdó: Hát igen, arra szükségem lenne, hogy jobban bízzak magamban, úgyhogy érdemes lenne kipróbálni.. (2008.12.17. 13:51) Érzelmek világa
  • Rihárdó: Tegnapelőtt elolvastam ezt a bejegyzést, és elgondolkodtam azon, hogy én - az antimaterialista sze... (2008.12.13. 18:57) Tárgyak

Az Élet, a Férfi meg minden

2009.08.21. 19:21 KáTéeS

Annyira mókásak vagyunk mi, emberek... minden megvan bennünk, mégis mindent kívülről várunk.. Szülőktől, társtól, főnöktől, barátoktól, vagy akár magától az Élettől.. Csak arról feledkezünk ilyenkor el, hogy MI VAGYUNK AZ ÉLET!!!

Minden bennünk van, amire valaha is szükségünk van itt ebben a földi létben. Sőt. A bennünk van nem is pontos igazán: minden MI vagyunk!! Az ÉLET, a SZERETET, a BÁTORSÁG, a FÉRFI és a NŐ (igen, mindkettő)!

Én is most kezdem felfedezni, mennyi minden van bennem, mennyi mindenre van lehetőségem magamtól, magamból, amire korábban nem is gondoltam. (Számomra) új és még újabb minőségek bukkannak fel bennem, és folyton észreveszem, hogy amit kívül látok az csak jelzés, hogy "Öreg, magadban keress!!"

Ma jöttem rá, hogy a kereskedelmi rádiók és a popzene az ÉLET-et próbálja közvetíteni. A pezsgést, a lendületet, mindazt, ami az ÉLET lényege. Azoknak, akik úgy érzik, belőlük hiányzik, akik belül nem találják :) Ez egy ideig jó pótlék, másolat, de a VALÓDI ÉLET csak belülről fakadhat. A felfedezés, felismerés után pedig jöhet a vágy és ha nem félek tőle meg is jelenik a földi valóságomban az ÉLET!!

Nehéz szavakkal leírni, de az is ma kristályosodott ki bennem, hogy mit jelent a FÉRFI. Nem arra gondolok, "akit" a reklámok, média, stb. férfiként próbál eladni nekünk, hanem arra az energiára, minőségre, ami az Univerzum férfiminőségét adja, jelenti. Próbáltam szavakba önteni, de nehézkesen megy. Ezoterikus körökben szokták használni a "vagyok aki vagyok" kifejezést arra, hogy kik is vagyunk valójában, az egó meg a fizikai test álarca mögött. Na ha ezt a három szót a FÉRFI mondja ki, az olyan. Azzal teremtett lélek vitába nem szállhat. A női energia adta lágysággal szemben (azt kiegészítve) a férfi energia adja meg mindennek a TARTÁSt. Markáns, határozott, szilárd. Vágni lehet, építeni lehet belőle, karaktert, szilárdságot, irányt, tartást ad a Teremtés egészének. Nehéz leírni, a szavak nem tudják átvinni az érzést. A férfienergia egyszerűen VAN. A férfienergia MAGA a VAN.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utonjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr791328711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása