HTML

Útonjáró

Szűk két éve, hogy tudatosan próbálom járni az életem ösvényét, és hogy valóban haladni próbálok rajta, nem csak körbe-körbe járni. Sokat, nagyon sokat foglalkozok ezzel és időnként egészen jó gondolataim támadnak. Ezeket jegyzem itt fel, hátha Neked is segítségedre lehet a saját utadon.

Friss topikok

  • KáTéeS: Úgy látszik a világban is dúl a harc, hogy az 1-es vagy a 2-es típus a menőbb, jellemzőbb, vagy po... (2010.09.11. 13:37) SocialMedia
  • Rihárdó: Ja, igen, én sem fogalmaztam pontosan, valami ilyesmit akartam írni. Bár azért hozzáteszem, hogy... (2009.01.30. 13:41) Párkapcsolatok
  • KáTéeS: Örülök, hogy úgy érzed, segített! :) (2008.12.18. 19:42) Recept
  • Rihárdó: Hát igen, arra szükségem lenne, hogy jobban bízzak magamban, úgyhogy érdemes lenne kipróbálni.. (2008.12.17. 13:51) Érzelmek világa
  • Rihárdó: Tegnapelőtt elolvastam ezt a bejegyzést, és elgondolkodtam azon, hogy én - az antimaterialista sze... (2008.12.13. 18:57) Tárgyak

Változás

2008.09.27. 19:30 KáTéeS

Ne félj, lesz még sokkal jobb is. Az jutott még eszembe, hogy ne állj ellent a változásnak. Sehol, soha. A kapcsolatunkban (vagy hogy hívjuk..) sem. Ezen a szinten lehet el kell válnunk, hogy magasabb szinten újra találkozzunk. Lehet, hogy én nem bírom meglépni ezt a lépcsőfokot, csak egyedül. Ne félj, a végén minden jóra fordul. Hisz mindannyian ezt szeretnénk. Ezt teremtjük. De nem láthatjuk az összes lépést előre. Bíznom, bíznunk kell elsősorban magunkban, aztán hogy minden értünk történik. Ez is jó volt a könyvben: ne a konkrét eseményt, szituációt, megvalósulási lehetőséget kell elvárni, teremteni, hanem általában azt, hogy jól alakulnak a dolgok és teljesül, ami a célunk. Vagy ami a küldetésünk. Feladatunk. Vagy ahogy tetszik. És mindig engedni a dolgokat változni, mert Isten maga a változás. A folyó sok kanyart tehet, sok szigetet járhat körül, mégis mindig a tengerbe ömlik. Nem stresszel rajta, hogy vajon a tenger felé tart-e vagy sem, és hogy jaj, talán nem erre kellene folyni. Folyik, mert ez a dolga és a végén a tengerbe jut.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utonjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr87684797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása