HTML

Útonjáró

Szűk két éve, hogy tudatosan próbálom járni az életem ösvényét, és hogy valóban haladni próbálok rajta, nem csak körbe-körbe járni. Sokat, nagyon sokat foglalkozok ezzel és időnként egészen jó gondolataim támadnak. Ezeket jegyzem itt fel, hátha Neked is segítségedre lehet a saját utadon.

Friss topikok

  • KáTéeS: Úgy látszik a világban is dúl a harc, hogy az 1-es vagy a 2-es típus a menőbb, jellemzőbb, vagy po... (2010.09.11. 13:37) SocialMedia
  • Rihárdó: Ja, igen, én sem fogalmaztam pontosan, valami ilyesmit akartam írni. Bár azért hozzáteszem, hogy... (2009.01.30. 13:41) Párkapcsolatok
  • KáTéeS: Örülök, hogy úgy érzed, segített! :) (2008.12.18. 19:42) Recept
  • Rihárdó: Hát igen, arra szükségem lenne, hogy jobban bízzak magamban, úgyhogy érdemes lenne kipróbálni.. (2008.12.17. 13:51) Érzelmek világa
  • Rihárdó: Tegnapelőtt elolvastam ezt a bejegyzést, és elgondolkodtam azon, hogy én - az antimaterialista sze... (2008.12.13. 18:57) Tárgyak

Levélváltás

2008.09.08. 14:11 KáTéeS

- basszus, olyan érzésem van, mintha egy időhurokban éltem volna az elmúlt négy évben... ahogy szórom ki a régi dolgaimat, időről-időre újra előkerülnek ugyanazok az anyagok, kis eltéréssel, két-három év távlatából. amit most csinálok, abba már 2005 telén belekezdtünk egyszer, ugyanezen elvek szerint és -- azon döbbentem meg a legjobban -- szinte ugyanilyen táblázatokkal, mint amit most csináltam. ez már nem simán impotens működés, olyan, mintha kétévente újra előszednénk ugyanazt, hogy megint ne jussunk vele sehova... egészen elképesztő..

- Nem vagy tőle feldobva, ahogy látom.

- megdöbbenve vagyok... egyébként mindegy, nem zavar, csak nagyon durva így látni... vannak alap kontrolling feladatok (a kontrolling lényegéből következnek, nem adja senki), amiket újra és újra megpróbálunk ellátni, de mivel semmilyen eszköz és folyamat és rendszer és szabályzat nem támogatja, ezért először ezeket kellene megalkotni, de még soha nem sikerült őket. Olyanokkal találkozok, hogy elképesztő... iszonyú mennyiségű kreativitást, energiát és lelkesedést pocsékoltam el teljesen felesleges és haszontalan dolgokra az elmúlt négy évben.

építenénk inkább piramisokat... annak legalább van látszatja :-)))))

- De ezért Te kapsz szépen fizetést. Nem megéri?

- asszem nem éri meg. ha belegondolsz, azért kapok fizetést, hogy bírjam működésben tartani a testemet, hogy holnap is be tudjak jönni értelmetlen dolgokat csinálni. egyébként ez a feleslegesség jellemzi valahogy az egész rendszert. semminek semmi célja, értelme, összesen csak annyi, hogy holnap is csinálhasd ugyanazt. és ez így megy már néhány ezer éve... és ahelyett, hogy valahova tartanánk, valahova fejlődnénk, egyre csak bonyolultabb és bonyolultabb gépeket és rendszereket tervezünk és építünk és működtetünk, mindezt csupán azért, mert igazából fogalmunk sincs az élet céljáról és értelméről. hát elütjük azt a kis időt, amit itt töltünk, valamivel, amit az egónk hasznosnak talál..
 
merthogy a földi élet értelmét és célját a spirituális felemelkedés adja, és hogy visszataláljunk Istenhez.
 
a mai ember szerint pedig: haverok, buli, fanta...
 
van azért némi különbség.

és az egészért azt hiszem a kereszténység a hibás, az egyházzal az élen.
hogy egyszer élünk. ja.

mégis mit várnak, mi a faszt fognak az emberek csinálni abban az egyben???

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utonjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr44653861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása