HTML

Útonjáró

Szűk két éve, hogy tudatosan próbálom járni az életem ösvényét, és hogy valóban haladni próbálok rajta, nem csak körbe-körbe járni. Sokat, nagyon sokat foglalkozok ezzel és időnként egészen jó gondolataim támadnak. Ezeket jegyzem itt fel, hátha Neked is segítségedre lehet a saját utadon.

Friss topikok

  • KáTéeS: Úgy látszik a világban is dúl a harc, hogy az 1-es vagy a 2-es típus a menőbb, jellemzőbb, vagy po... (2010.09.11. 13:37) SocialMedia
  • Rihárdó: Ja, igen, én sem fogalmaztam pontosan, valami ilyesmit akartam írni. Bár azért hozzáteszem, hogy... (2009.01.30. 13:41) Párkapcsolatok
  • KáTéeS: Örülök, hogy úgy érzed, segített! :) (2008.12.18. 19:42) Recept
  • Rihárdó: Hát igen, arra szükségem lenne, hogy jobban bízzak magamban, úgyhogy érdemes lenne kipróbálni.. (2008.12.17. 13:51) Érzelmek világa
  • Rihárdó: Tegnapelőtt elolvastam ezt a bejegyzést, és elgondolkodtam azon, hogy én - az antimaterialista sze... (2008.12.13. 18:57) Tárgyak

Munkában

2010.12.06. 19:38 KáTéeS

Hm, ismét eltelt két hónap. Hiába no, nem vagyok egy rendszeres posztoló, de hát el kell ezt nézzem magamnak.

Talán azért sem, mert az elmúlt két hónap komoly munkával telt - most kivételesen fizikai síkon értem ezt :-) Igaz, hogy négy órában kezdtem dolgozni, de most mindenféle határidők vannak, úgyhogy ez szépen felcsúszott ötre-hatra, mikor hogy. Plusz két óra utazás, plusz asszem túl sokat teszek bele magamból amíg benn vagyok, szóval többször vagyok holt mint élő, mire hazaérek. Na de kezdjük az elején.

Most kérdezte Kati, hogy mégis mi volt bennem a szándék, amikor elindult ez a munka-projekt, mert hogy igazán nem mondtam. Hát, bíztam benne, hogy ide azért megírtam :-) és valóban, a szeptember 13-i bátorodom című bejegyzés erről szólt: a Döntésről. Jó volt ezt most visszaolvasni, annál is inkább, mert a történetnek azóta láncolata lett. 13-án megírtam az ominózus posztot, 15-én elküldtem az önéletrajzom egy ismerősnek, aki továbbküldte, akik behívtak interjúra, aztán még egy interjúra és október 4-én kezdtem és még mindig ott dolgozom :-) Ez számomra egyértelműen azt igazolja, hogy ha valami belül valósággá válik, kívül, a 'Való Világban' is hamarosan -- kvázi azonnal -- megjelenik. Jó ez így, mert időnként vannak ilyen példák az életemben, csak szeretek róluk elfeledkezni, de így most örök emlék van állítva neki, szóval bármikor az orrom alá dörgölhetem.

Mint már írtam, az interjún sor került sok olyan kérdésre, amit fejlesztenem kell magamban, vagy kihívást jelent az életemben -- és akkor még reméltem, hogy ez hipp-hopp, de legalábbis szolid erőfeszítéssel menni fog. Hát persze. :-) Ahogy azt Tomika elképzeli. Hát lássuk sorban.

Emberekkel foglalkozni inkább, mint gépekkel: na eddig ebben kevés eredményt tudok felmutatni: a napom túlnyomó részét a monitorral szemközt töltöm. Mondjuk én próbálkoztam az első hetekben, de asszem visszatértem a biztonságot jelentő bitekhez, azokból még mindig több infót tudok kivasalni, mint az emberekből. Hosszú idő telt el, mire rájöttem, hogy itt bizony másképp mennek a dolgok, mint korábbi munkahelyemen: ott nagyon védett kis közegben voltam, mindenki szeretett és elfogadott és valahogy más volt. Komolyan nem tudom, hogy miért, de még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy akkor nyitottabb voltam, mint most, legalábbis mások felé. Pedig hát a magam felé meg a mások felé való nyitottság valahol összefügg, asszem.

Na mindegy, most időnként zavaróan nyilvánvaló, hogy a világ: tükör. Ahogy én állok másokhoz, pontosan azt kapom vissza: ha félelem, elutasítás van bennem, mikor odamegyek egy emberhez, teljesen másképp reagál, mint ugyanő, ha nyitottan, elfogadással megyek hozzá. Az első hetekben ettől többször kiborultam és/vagy boldogságban úsztam, míg erre ráébredtem. Elég szép kis hullámvasút volt.

Lehet, hogy korábban is tükör volt, csak nem vettem észre... vagy mást olvastam ki belőle.

Kár, hogy nem írtam le anno, mik voltak azok a bizonyos kérdések, amik előjöttek az interjún.. már nem emlékszem rájuk :-/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utonjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr312497784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása