HTML

Útonjáró

Szűk két éve, hogy tudatosan próbálom járni az életem ösvényét, és hogy valóban haladni próbálok rajta, nem csak körbe-körbe járni. Sokat, nagyon sokat foglalkozok ezzel és időnként egészen jó gondolataim támadnak. Ezeket jegyzem itt fel, hátha Neked is segítségedre lehet a saját utadon.

Friss topikok

  • KáTéeS: Úgy látszik a világban is dúl a harc, hogy az 1-es vagy a 2-es típus a menőbb, jellemzőbb, vagy po... (2010.09.11. 13:37) SocialMedia
  • Rihárdó: Ja, igen, én sem fogalmaztam pontosan, valami ilyesmit akartam írni. Bár azért hozzáteszem, hogy... (2009.01.30. 13:41) Párkapcsolatok
  • KáTéeS: Örülök, hogy úgy érzed, segített! :) (2008.12.18. 19:42) Recept
  • Rihárdó: Hát igen, arra szükségem lenne, hogy jobban bízzak magamban, úgyhogy érdemes lenne kipróbálni.. (2008.12.17. 13:51) Érzelmek világa
  • Rihárdó: Tegnapelőtt elolvastam ezt a bejegyzést, és elgondolkodtam azon, hogy én - az antimaterialista sze... (2008.12.13. 18:57) Tárgyak

Pörgök

2010.09.30. 11:44 KáTéeS

Na jó nagy csend következett a nagy nekibátorodásra, de megvolt az oka. Jó sokminden történt velem az elmúlt két hétben :-)

Pl. olvastam egy posztot egy bloggerről, aki szisztematikusan felépítette a blogos karrierjét és mára igen sok olvasója van. Döntött, megcsinálta. Hát, így is lehet, és ez a hozzáállás mindenhol megállja a helyét. Blogolásban nem tartok itt, másban talán igen :)

Dolgoztam a volt főnökömnek kicsit, és közben tanultam magamról sokat. Így megy ez, nem lehet megúszni, ha egyszer már magad felé fordultál. De erről majd talán később.

Aztán a legutóbbi bejegyzésemben említett döntésnek meg is született az eredménye. Úgy néz ki, dolgozni fogok, ismét. Két év szünet után. Kontrollerség ismét, de nagyobb felelősséggel, nagyobb önállósággal és izgalmasabb feladattal. Testhez álló lesz, mind a jelenlegi tudásomat, mind az életutamat tekintve. Mókás volt, ahogy az interjún előjött szépen sorban minden egyes terület, amit tudok, hogy erősítenem kell magamban, vagy ki kell magam próbálni benne.. Tök jó, hogy ennyire minden el van rendezve és ennyire pont oda kerül az ember, ahol valóban dolga van, ahol tanulhat, de nem csak a hagyományos értelemben, hanem abban a témában is, ami miatt végül is megszületett a Földre. Nagyon-nagyon szépen összevág a spirituális és az anyagi út, ha már képesek vagyunk meglátni ezt. Nekem most sikerült, és nagyon felemelő érzés! :-)

És gyorsulnak az események, gyorsul minden, ami történik velünk a felemelkedés jelen folyamatában, és készítenek minket elő októberre, novemberre, az év befejezésére, mert ha eddig rázós volt az út, az igazi kaland csak most következik :-) (Persze lehet, hogy nem mindenkinek, lehet Te már éled az új kalandod, én most kapcsolódok be)

És egyre inkább és egyre erősebben tapasztalom, és veszem észre, hogy valóban mi teremtjük a saját világunkat és ez lehet akár teljesen, homlokegyenes eltérő attól a világtól, mint amiben az ismerőseink, vagy akár a legközelebbi családtagjaink is élnek!

Eddig is ezt hirdettem, de megtapasztalni még igazából csak most tapasztalom. (vagyis veszem észre) És nagyon király!!! :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utonjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr432334289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása