HTML

Útonjáró

Szűk két éve, hogy tudatosan próbálom járni az életem ösvényét, és hogy valóban haladni próbálok rajta, nem csak körbe-körbe járni. Sokat, nagyon sokat foglalkozok ezzel és időnként egészen jó gondolataim támadnak. Ezeket jegyzem itt fel, hátha Neked is segítségedre lehet a saját utadon.

Friss topikok

  • KáTéeS: Úgy látszik a világban is dúl a harc, hogy az 1-es vagy a 2-es típus a menőbb, jellemzőbb, vagy po... (2010.09.11. 13:37) SocialMedia
  • Rihárdó: Ja, igen, én sem fogalmaztam pontosan, valami ilyesmit akartam írni. Bár azért hozzáteszem, hogy... (2009.01.30. 13:41) Párkapcsolatok
  • KáTéeS: Örülök, hogy úgy érzed, segített! :) (2008.12.18. 19:42) Recept
  • Rihárdó: Hát igen, arra szükségem lenne, hogy jobban bízzak magamban, úgyhogy érdemes lenne kipróbálni.. (2008.12.17. 13:51) Érzelmek világa
  • Rihárdó: Tegnapelőtt elolvastam ezt a bejegyzést, és elgondolkodtam azon, hogy én - az antimaterialista sze... (2008.12.13. 18:57) Tárgyak

Problémák vagy megoldások?

2010.09.12. 10:00 KáTéeS

Te melyik típus vagy? A problémákra fókuszálsz, vagy a megoldásokra? Ma reggel rá kellett jönnöm (ismét, persze...), hogy a problémákat gyűjtögetem. Természetesen azért, hogy megoldjam őket. Hogy miért? Azt nem tudom igazából.. Talán unalmas lenne az élet problémák nélkül? Megoldandó feladatok nélkül? Emlékszem, még anno a munkahelyemen is kétségbe voltam esve, ha nem volt mit megoldanom, általában hamar kerestem is magamnak valamit. Bármit. Amit jobbítani lehet, ésszerűsíteni vagy csak rendbeszedni, vagy legalább átrendezni.

Azt hiszem a célok hiánya okozza ezt. Az elmét valami le kell kösse. Ha nem a célokkal, tervekkel, vágyakkal való foglalatosság, akkor keres magának mást. Problémákat. Amiken rágódhat, amiket megpróbálhat megoldani, amibe energiát, időt feccölhet és aminek a végén úgy érezheti, hogy tett valamit. Működött. Használta magát.

Ja, az elme ilyen, nem bírja, ha ő nem fontos. De csak akkor lehet fontos, ha működik.

Biztos van valami megoldás, amit még nem látok... A Nagy Megvilágosodott Emberek ki tudják kapcsolni ezt a kényszeres gondolkozást...

Szóval még az is lehet, hogy ez az egész őrület, amit itt tegnap is a facebook-kal csináltam, csupán látszólagos problémák megoldási kísérletei. Ez meg is magyarázná, hogy miért nem jutottam igazán semmire és miért fáradtam el közben annyira.

Ja, merthogy nem a saját problémáimat oldom meg. Importálok. Keresek feladatot. Mekkora baromság ez.. asszem valami nevelési dolog is lesz benne, mert hát haszontalan az ember, ha nem foglalja el magát valamivel, ugye... Valami értelmessel, természetesen. És hát a valóban értelmes dolog az valamilyen probléma megoldása..

Ez nekem nagyon sántít. Segíts ki kérlek, ha van meglátásod!

Köszi...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utonjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr452290014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása