HTML

Útonjáró

Szűk két éve, hogy tudatosan próbálom járni az életem ösvényét, és hogy valóban haladni próbálok rajta, nem csak körbe-körbe járni. Sokat, nagyon sokat foglalkozok ezzel és időnként egészen jó gondolataim támadnak. Ezeket jegyzem itt fel, hátha Neked is segítségedre lehet a saját utadon.

Friss topikok

  • KáTéeS: Úgy látszik a világban is dúl a harc, hogy az 1-es vagy a 2-es típus a menőbb, jellemzőbb, vagy po... (2010.09.11. 13:37) SocialMedia
  • Rihárdó: Ja, igen, én sem fogalmaztam pontosan, valami ilyesmit akartam írni. Bár azért hozzáteszem, hogy... (2009.01.30. 13:41) Párkapcsolatok
  • KáTéeS: Örülök, hogy úgy érzed, segített! :) (2008.12.18. 19:42) Recept
  • Rihárdó: Hát igen, arra szükségem lenne, hogy jobban bízzak magamban, úgyhogy érdemes lenne kipróbálni.. (2008.12.17. 13:51) Érzelmek világa
  • Rihárdó: Tegnapelőtt elolvastam ezt a bejegyzést, és elgondolkodtam azon, hogy én - az antimaterialista sze... (2008.12.13. 18:57) Tárgyak

A Hitről

2010.06.03. 11:00 KáTéeS

Pár hete belecsaptam egy MLM üzletbe. Tudjátok, embereket kell meghívni, terméket bemutatni, stb. Belevágtam, mert szenvedélyt akartam megélni, lelkesíteni embereket, kijelenteni ami bennem van, úgy, hogy érezzék és tudják, hogy mi az. Érzem, bennem van, és itt úgy láttam, ki tudom ezt bontani magamból.

És erre folyamatosan olyanokkal beszélek, akiket győzködni kell. Akik szkeptikusok, akik jobb esetben kétszáz oldalról körbejárják a témát, hogy bízhatnak-e benne. Rosszabb esetben eleve elutasítják. És elgondolkodtam rajta, hogy miért? Miért van ez a kétkedés a valóságomban? Én is így kezdtem, én is körbejártam, és aztán belecsaptam és tapasztaltam a cucc pozitív hatását. És nem volt elég! Továbbra sem vagyok biztos benne. Időről-időre kétség üti fel a fejét bennem. De miért nem vagyok biztos? Mert csak rám vonatkozik? Mert másra talán másképp hat? Mert a hatás akár "véletlen" is lehet? És itt rájöttem: egyszerűen azért, mert hitetlen vagyok. A tapasztalás SOHA nem lesz meggyőző. Jézustól is csodát követeltek, egyre újabbakat. Egy hitetlennek pedig a legnagyobb csoda sem lesz meggyőző!! Nem fog hívővé tenni!! Semmi, ami a fizikai világban történik, beleértve a saját testemet is, nem tud hitet ébreszteni!! Csak a hit tud hitet ébreszteni... Nagyon kemény volt ezt felismerni.

Elhinni valamit, vagy Hinni, az két külön dolog. Az ember elhisz valamit, valameddig, amíg az élet történései meg nem cáfolják. A Hitet az élet nem tudja megcáfolni!! Más térben létezik!!

Akik miatt csatlakoztam a rendszerhez, akiket a színpadon láttam, azokban HIT volt. Én csak próbálom elhinni... Ég és föld...

És ha Hited van, az egész valóságod azt tükrözi, az egész valóságodban HIT van! Ha nincs hited, akkor kétséged van, és az egész valóságod kételkedni fog!!!

Ha Hited van, nem kell semmiben külön hinni! Sőt! A valamiben-hit a bizonytalansághoz kötődik. Egy kétségen próbál úrrá lenni. A Hit a bizonyossághoz, a tapasztalás nélküli bizonyossághoz.

Ha kimondod: hiszek abban, hogy ... legyen az bármi, egy tett, egy eszme ... valójában kételkedsz!! Csak vágyod a megvalósulását, de kételkedsz benne!!

De ha Hit van Benned, ha Te magad vagy a HIT (miként a szeretet), akkor valahogy egész másképp működhet.. én most ismertem ezt fel, és egyelőre még elméleti szinten is csak barátkozom vele. A szeretetről már tudom egy ideje, hogy nem lehet valakit vagy valamit szeretni, csak szeretetben lenni. Vagy nem lenni. De hogy a Hittel is így van, azzal most barátkozom. Azt hiszem túl mélyen épült belém a "valamiben hinni" ahhoz, hogy ezidáig ez kitisztulhatott volna. Nembaj, most jött el az ideje :-)

Osho mondja mindig, hogy az a fajta szeretet, amit emberként hiszünk, hogy érzünk, az csak valami gyengécske pótléka a Valódi Szeretet állapotának. Mostmár tudom, hogy a hittel is ez a helyzet. Nagyon durva...

Szólj hozzá!

Címkék: illúzió hit

A bejegyzés trackback címe:

https://utonjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr102052976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása